Translate

10 Kasım 2014 Pazartesi

Myosotis-Unutma Beni Çiçeği- Peçetelik






MyosotisUnutma Beni  Çiçeği (Mine) nin latince adı. Çok entresan bir çok dilde çiçeğe aynı isim verilmiş. Fransızcada "Ne m'oubliez pas"  İngilizcede " Forget-me-not", İtalyancada  "nonriscordardimé".  Goethe ise zariflerin en zarifi demiş bu narin çiçeklere. Benim için  çok anlamlı olan bu çiçeklerle işlenmiş peçetelikleri ailemiz Canadian leri için hazırladım

  







Örnek Creation Point de Croix sayı 37 den.Desen ise V.Enginger e ait.Resimleri karanlıkta çektiğim için çok iyi olmadığının farkındayım ama vakit bulur bulmaz düzelteceğim.

4 yorum :

  1. Çok güzeller bence de..Ben de bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  2. Sizin "Canadian' lar" eminim çok severek kullanacaklardır hediyelerini.

    "Unutma beni çiçekleri", özellikle eski dönem kartpostallarında çok sık kullanılmışlardır. Kartpostalların da gönderildikleri yerlere ve kimselere, göndereninin sevgi ve özlemlerini ulaştırdıkları düşünülünce; uzaklardaki sevdiklerinize "sizi her daim düşünüyorum; siz de beni unutmayın" demenin en güzel yolunu bulmuşsunz bence.♥

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canadian'lar cook duygulandi, cook cook tesekkur ederiz, severek kullanacagiz:)

    YanıtlaSil
  4. Çok zarif! Bordür olarak minik desenli bir kumaş kullanmanız ve isimler harika olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil